Cakeballs!

Skulle göra lite julgodis hade jag tänkt mig, cakeballs med pepparkakssmak. Nu kanske ni undrar vad det är? XD Jo det är någonting som jag har läst på en annan blogg och det lät jättegott! Man blandar nån typ av kaka (t.ex pepparkaka) med naturell philadelphia, rullar till små bollar och doppar i choklad. Så jag hade iaf planerat att göra det, skickade iväg min syster att köpa ingridienser till mig (ok..hon skulle ändå till affären XD). Sen kommer hon tillbaka och jag tänker "Yes, äntligen kan jag börja *dreggel dreggel*!". Hon packar upp grejerna och så ser jag philadelphian... Hon hade köpt gräslöksphiladelphia...!! Så kunde inte göra mina efterlängtade cakeballs då... men imorgon ska jag personligen se till att det blir rätt philadelphia! kommer antagligen lägga upp bilder och närmare beskrivning på resultatet då ^w^ njaa hann äta upp dem innan jag fotade! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0