Make up store Siw!

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg köpte jag nagellacket Siw från märket Make up store. Jag köpte det på Kicks. :)
Nagellack är ljusblått och holografiskt. Den holografiska effektens syns jättetydligt, fast inte i flaskan. Nagellacket måste torka innan det blir holografiskt. Nagellacket torkade dessutom jättesnabbt så jag klarade mig helt utan märken i det. :)
Men det finns en nackdel.. Jag hade jättesvårt att applicera det! Det var som små korn, och vid första draget blev det jämnt, men när jag drog en gång till samlades det i små klumpar typ! Kan bero på baslacket jag använde, vet inte om man ens ska ha nåt baslack under detta men jag ville inte ta några risker.. Men sen lyckades jag i alla fall få det jämnt och täckande (fast fick en massa utanför på köpet!). Det täckte bra på två lager. Jag älskar verkligen detta lacket, kan inte sluta kolla på det! XD Är en ny favorit. ;)
Betyg: 5/5 trots den svåra appliceringen, jag gjorde säkert nåt fel x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0